JANTUNG HATI ♥ + NYAWA SAYE ♥

terima kasih awak semua ♥

Khamis, Mac 29

rindu my sayang ♥





sayang saya sekalian 
saye rindu dengan awak semua ... 
lpas ni kita semua buat haluan masing2 kan ... 
x lama lagi aku akan sambung blaja kat unisel ...
x jauh pon dari rumah ... hahaha ...


sayang , 
mase kita semua amik result , 
saya terasa sayu sangat sebab saya rindu kan awak semua ... 
dan semasa saya jejak kat taska dan berjumpa dengan cikgu salina , cikgu haslina n cikgu ahmad , 
hati saya sedih sangat sebab lpas ni saya jarang berjumpa dengan cikgu2 yang saya sayang ...
dan paling saya sedih sangat bila lpas amik result 
dan mula meninggalkan dewan ibu azizah , 
dan melihat guru kelas saya yang saya sayang sangat ... 
terasa sayu hati ni ... 


sayang ,
 bila saya tengok gmbar2 kita semua mase skolah saya sedih sangat ...
 sebab saya teramat rindu kan awak semua ...
sepanjang perkenalan kita 2 tahun , 
banyak dugaan dan cabaran yang kita tempuhi ...
awak semua sangat baik dengan saya walaupun saya ade banyak buat awak semua sakit hati ..
tapi itulah nama nya kawan kan sayang ...


sayang , 
mase kita semua form 4 saya dah banyak susah kan awak semua ,
saya selalu sakit dan selalu pengsan ...
tapi saya btul2 sakit mase tu ...
saya mintak maaf kalau itu buat awak semua susah ...
saya minta maaf sekali lagi ...


sayang , 
tahun 2011 , tahun cabaran kita ...
tahun kita mengambil SPM ...
tapi tahun 2011 lahh yang banyak kenangan manis yang kita lalui ...
ade juga kenangan pahit kita semua lalui ...
tapi tahun ni lahh kita naik kan name kelas kita semua ...


sayang ,
bila akhir tahun semua berasa sedih kan sebab tahun kita semua bersama ...
tapi awak semua tak tunjukkan kesedihan semua tu ...
saya tahu awak semua kuat ...
saya pon turut rase sedih ...


sayang , 
saya sangat rindu kan awak semua ...
saya sayang kan awak semua ...
teirma kasih untuk segalanya ....


terima kasih kepada 
EN AHMAD SYAZWAN (BM) , PN SHARIZAN (BI)  , PN CHE NOREHAN (BM) , PN LAILY (SEJ) ,
 PN RAHIMAH (SC) , PN HASLINA (PPK/PAK) , PN SALINA (PPK) , EN AHMAD SHASWANI (PAK) , 
PN ROHAYU (SV) , PN IRA (PS) , PN HASLIN (PJK) , PN HAZIMAH (AG) dan PN NURUL AIN (MATH) ...

terima kasih x terhingga muzi ucap kan dekat semua cikgu yang banyak membantu saya ....
saya minta maaf sekiranya saya ade buat salah dengan cikgu semua ...
n nak say thanks a lot dekat MADAM MASTURA yang banyak tolong saya ...
saya sangat terharu bila saya sakit dye lahh orang yang paling risau sekali ...
terima kasih sekali lagi ...

i love you all so much !