JANTUNG HATI ♥ + NYAWA SAYE ♥

terima kasih awak semua ♥

Ahad, Februari 5

AYAH ♥


okay , td aku terjumpa atirah (junior aku) upoud gmba skolah , yg ade event ... 
then aku terjumpa gmba org yg aku cri selama ni ...
 nak tahu sape ? 


yang mne 1 ? yg berpakaian warna biru 2 lahh ... 
okay , actually dye ayah angkat aku ...
name sebenar SUHAIMI ... dye AJK PIBG SMV (ert) AZIZAH ... 
aku x nak lahh cerita macam mne aku kenal dye , mcm mne aku bole jd anak angkat dye ...  sbb terlalu private sgt ... sori ...
aku panggil dye ayah ... mula2 kekok jugak nak panggil dye ayah tp lame2 dah biasa ... 
dye seorang yang sgt2 baik ... aku syg dye mcm ayah aku sendiri ...
aku ingat lagi tahun lpas ... skola aku ade wat majlis berbuka puasa ... 
then ayah dtg majlis 2 ... mase dye dtg 2 time petang dalam kul 6 lebih lahh ...
lpas 2 dah siap2 majlis kat surau makan kat dm , pastu dalam kul 8 lebih 2 ayah dah nak balik , ayah jumpe aku ngan azra , berbual2 ngan dye , ckp psl aku demam deggi lah , pasal pelajaran lahh ... mcm2 kitaorg berbual ... time tu ramai pandang aku ngan azra , time 2 plak kiyaorg berbual dekat ngan dak form 5 , ape lagi dyeorg pndg je ... kitaorg peduli ape ...  n ayah kate ayah nak balik ... then kitaorg salam ayah , lpas 2 ayah hulur sampul raya , ayah bg kitaorg ...lpas salam ayah kali kedua , ayah balik , then aku ngan azra , g tndas tgk berapa dye kasi , cbe teke berapa kitaorg dapat ? rm 50 ! weyhh , first time dohh dapat duit raya 5o ! , azra menjerit , pastu aku suruh azra diam ... haha m thne kitaorg belahh , lpas 2 ramai tanya ape hubungan kitaorg ngan EN SUHAIMI  , kitaorg ckp lahh , kitaorg anak angkat dye , haha , ramai wokk jeles ... aku peduli pe ... 2 lah kenangan aku yg aku x kan lpe kan dye ... 
apepon dye baik sgt .. aku dah anggap dye mcm ayah angkat aku sendiri ... 
ILOVEYOU AYAH !