JANTUNG HATI ♥ + NYAWA SAYE ♥

terima kasih awak semua ♥

Rabu, Februari 1

when i miss my sayang ♥

Bismillahhirrahmannirrahim 
Assalammualaikum ...

okey , hari ni aku nak cerita sedikit tentang hari yg aku lalui , tajuk kat atas x de kene mengena pon dgn ape yg aku nak tulis ... 
okey ari sabtu lepas punya lepas , aku balik kampung bersama kakak sedara kesayangan aku , itu mmg satu kegemaran aku lahh bila berjumpe dgn kakak sedara dgn adik sedara aku ...
bila kami bertiga berjumpa mmg x bole duduk diam , okey , sampai sane , kitaorg terus g umah mak teh durian tunggal mereka , kiranya kakak kepada mak ngah aku , sbb mereka buat kenduri tahlil krn datuk mereka meninggal hampir sebulan x silap aku lahh , aku x ingat lahh ... 
okey dapat tahu , keesokkannya kitaorg g benut sbb nak g mancing , dekat sane kitaorg bermalam selama 2 hari , okey , dyeorg semua g pancing , anak2 dara tidak ikut krn tidak berminat ...
okey , stop cerita sampai 2 je ... 
aku rindu dekat mereka semua ni 

rindu nak gelak tawa dgn mereka semua , gduh2 ngan dyeorg semua , gosip dgn dyeorg  semua , rindu nak prep same ngan dyeorg semua . sumpah ! aku terlalu rindu dyeorg semua ... tp mungkin itu semua x kan berlaku lagi , masing2 dah ade yg kerja , ad yg smbung blaja , ade yg pegi PLKN , dan ade yg tnam anggur . 
okay kawan , aku terlalu rindu dgn korang semua 
iloveyouall untill my last breath 

second aku rindu mereka ni 


aku rindu nak makan same2 dgn dyeorg , rindu nak kongsi makanan dgn dyeorg , rindu nak solat same2 , prep same2 , bwk hp same2 , lepak same2 , semuanya same2 ... 
aku rindu korang bertiga ! bila lagi kita dpt berjumpa n berkumpul mcm dulu ... 
aku sayang korang bertiga 

bila rindu dgn cikgu skola , kita akan teringat-ingat mase cikgu2 mengajar kita ketika kita di bangku skola ...
itu lah yg aku alami skrg ...
aku rindu pendidk2 di bawah ini ... 


dan aku jugak rindu kat cikgu aerobik aku ni 

PN SUHARTI BINTI ABU RAIS 
dulu je dye ajar kitaorg aerobik , lpas 2 tuka ke bola baling ...
sedih sangat time 2 bila dye cakap dye tuka ke bola baling , ape pon kitaorg terpaksa terima ... 
iloveyou teacher ! 

then i miss my junior 


pelajar2 SENI KECANTIKAN 


bersama syed mohd riziq ♥ 
pelajar PPK 


adikk angkat bersama dgn syed 
rindu yg pkai baju putih 2 

dari kanan : khairul fikri , didi , syed , bukhari , echa , kiera & tasya 
i miss them so much ! 


ni adikk yg suka buli kakak dye , aku declare dgn dye mase ari last budak form 4 skolah 2011 ...
dye suka buat muzi ketawa , dye caring pasal muzi ... 
iloveyou & imissyou adikk 


aku rindu ngan dyeorg semua ni .. dyeorg semua ni baik sangat dengan aku ... aku x kan lpe kenangan aku 
dengan dyeorg semua ni sampai bila2 ... aku sayang sangat kat dyeorg semua ni ... 
ILOVEYOUALL & IMISSYOUALL