JANTUNG HATI ♥ + NYAWA SAYE ♥

terima kasih awak semua ♥

Ahad, Ogos 14

suspek denggi :(

dah 4 hari aku demam , doktor kate aku suspek denggi ... ari pertama (10.8.2011) pegi klinik pegi ambik darah , doktor kate result darah still x bgus , esoknya (11.8.2011) ambik lagi then doktor kate darah still x bgus , darah makin low n aku kne suspek denggi , kebetulan ari 2 asramawati balik kampung , bila smpai skola aku cri madam , tiba2 ternmpk van pegawai kesihatan datang , dye jumpr cikgu haslin , sbb nk tengaok skola , err , macam2 pegawai kesihatan 2 tanya . lpas 2 jumpe madam kat bilik dye , dye suruh duk kat bilik dye . pas2 , dye suruh aku g bilik rawatan , tp aku x nak , bosan . then dye bentang kan aku tikar , dye suruh aku tido kat dalam bilik dye , thank yeahh madam . pas2 , aku tertido smpai kul 12.25 , then aku bangun kemas n kemas tempat aku tido . lpas2 aku g dm . dah ro-call semua , aku g klas tido .