JANTUNG HATI ♥ + NYAWA SAYE ♥

terima kasih awak semua ♥

Selasa, Februari 1

bila teringat kejadiaan yg x dpt dilupekan :(

2 . 1 . 2011 ... kejadian yg x boleh dilpe kan seluruh ahli keluarga aku di melaka , serta sedara mara aku yg lain ... kejadian bermula nya , apabila adik sedara aku syafiq berborak ngan maid aku di dapur ... pada mula nya syafiq nak bkk mesin basuh yg lame ditinggal di tepi pintu masuk dapur belakang ... tetapi maid aku x kasi dye bkk , tp dgn kedegilan dye , dye bukak jugak , dye terkejut sbb dlm mesin bsuh 2 ade ular , dan dye terus bg thu maid aku , n maid aku tgk n trus bg thu bapak aku , pade mase 2 aku tgh mndi , lpas aku mndii aku tanya dyeorg mne ular , dah lah time 2 aku tgh berkemban ngan tuala , aku tgk aku jerit , sbb aku takut , lpas 2 mak long aku call bomba , nk tgk ular 2 besar mne ? 


gmba ni agak kabur sikit sbb aku takut nak ambik ...
2 yg nmpk gegar skit ...
apabila bomba dtg selepas penat menunggu 






apabila org kampung dtg melihat kejadiaan untuk keluarkan ular dri mesin basuh itu ...

agak jauh yer sbb ketakutan untuk mendekati kerana ekor ular mula nmpak 

korang nmpk x ape yg aku nmpk ?


badan dye , cbe untuk melarikan diri ...

pihak bomba berusaha untuk mengeluarkan ular tersebut ,,,

mesin basuh yg lame ditinggalkan oleh arwah nenek ...

apabila bomba pecah kan mesin basuh itu ...




sgt menggelikan bila tgk ular 2 ! wekksss !

kepala nya dah kuar ! 


hmpir berjaya !

dan berjaya ! 

adik sedara ku yg separuh bogel itu !