JANTUNG HATI ♥ + NYAWA SAYE ♥

terima kasih awak semua ♥

Jumaat, Februari 4

3 more days !

hey hey ! ade mase 3 hari untuk menghabiskan mase di KL , ari ahad dah blik JB , haisshh =.= , x puas lahh cuti , x cukup , ari ahad semua budak asrama smv (ert) azizah akn pulang ke rumah mereka yg kedua , haha , dah lah homework x siap lagi , 2 lahh cikgu sape suruh bg byk2 homework kat kitaorg kan kitaorg x siap lagi , haisshh =.= , x pe lah demi mase depan aku sanggup balik JB hehehe , yg pntg aku x sbr nak jumpe adik kesayangan aku ! hehehe , adik , ibu selalu tanya pasal kau lahh dikk , hehe , aku lpe nak cite kat kau yg ibu slalu tanya psl kau :)) , nnti2 aku cite kat kau ape yg ibu slalu tanya , berbalik pada homework , budak klas aku ni lagi lahh , rekod peribadi semua x siap , termasuk aku , hehee , mak ety ajak ramai2 supaya x yah wat rekod peribadi 2 , haisshh =.= , x psl2 semua kene dimerit ! :)) , penyakit M dyeorg dtg :)) , hehehe , mcm2 perangai lahh bdk klas aku ni , laps ni umah aku sunyi balik , ye la adik aku yg no 2 nnti balik teknik , adik aku yg no 3 tu plak balik rawang , so kat umah aku tinggal adik aku no 4 n no 5 , kesian dyeorg , heheh , k lahh , setakat ni je yg mampu aku taip , tgn dah letih nak menaip , ade mase aku tuli entry bru :)) , bye2 ! :))