JANTUNG HATI ♥ + NYAWA SAYE ♥

terima kasih awak semua ♥

Isnin, Disember 13

jom heboh 11-12 disember 2010 , stadium bukit jalil ...

semalam 11.12.2010 aku pegi jom heboh dgn kakak sedara aku n adik sedara aku , aku jumpe dyeorg kat bukit jalil , haha , walaupun penat tapi best sbb dapt jumpe akim , haha dye sgt comel ! saye minat dye ! saye minat dye ! , dulu aku x ske sgt ngan akim ni , sbb ape yerk ? , natah lah , tp sejak jumpe depan2 , terus minat kat dye , haha , akim cute , tomok hensem , huhuhu , best gler jumpe dyeorg , haha , aku dgn kak anis , adah n kak nurul yg ni je sempat tangkap gamba akim ,


masa ni akim tengah tanda tangan kat poster dye 
ade sorang mak cik terjerit-jerit pgl akim dgn suara gedikk dye 2 !
akim x layan pun mak cik 2 !
haha , padan muka mak cik 2 ! :p


dengan salah seorang peminat 


comel kan dye ?
haha ...


sape peminat kumpulan SOFAZ kat sini ?
kenal syah x ?
ni lah anak dye ...
comel kan ?
nnati aku nak anak comel mcm ni  ....



tengah tunggu akim abis show .
kitaorg sempat snap gamba ...


terharu dapat tangkap gmba dgn dye !
i love u akim ! :)



kakak terharu dapat gmba dgn dye ,
hahaha ... 
iloveuallsomuch ! <3
ni jer yg sempat kitaorg snap pic dgn akim ...

dah sampai umah buka komputer trus on9 n edit pic kitaorg dgn akim ...





ni lah pic yg aku edit , lawa x ?
msti korang cakap x lawa kan ?
hahaha ...
ape pun aku happy dapat jmpe dgn dye ...
i love u akim ! :)